Kontakta oss

Osäker på vem du ska prata med?
Ring växeln 054-13 64 40 eller skicka ett mail till info@carlstaden.se, så hjälper vi dig att komma i kontakt med rätt person.

Växel

054-13 64 40

E-post

info@carlstaden.se

Besöksadress

Carlstaden Förvaltning AB
Gjuterigatan 16
652 21 Karlstad

Postadress

Carlstaden Förvaltning AB
Box 275
651 07 Karlstad

Öppettider

Kontorets öppettider är helgfria vardagar kl. 09:00-12:00 och 13:30-15:00.

Felanmälan

Felanmälan efter kontorstid som är akut – allvarliga fel kan inte göras via mail.
Ring då istället 054-13 64 41.

Allvarliga fel kan vara:
Stort vattenläckage – ej droppande kranar
Allmänt strömavbrott – ej enstaka rum
Stopp i toalett
Värmefel – lägre temperatur än 16 grader i lägenheten.

Frågor om driften?

Fastighetsavdelning

Tel: 054-13 64 40
Mail: info@carlstaden.se

Frågor om betalning?

Ekonomiavdelningen

Tel: 054-13 64 40
Mail: info@carlstaden.se

Vid akuta fel efter kontorstid

Jourtelefon

Tel: 054-13 64 41

Vid akuta störningar efter kontorstid

Störningsjour

Ring Bovärden eller
Tel: 054 – 13 64 41

Rhys Shandrew

Bovärd Kvintettgatan

Tel: 076 020 32 79
Mail: bovard@campushills.se

Rhys Shandrew

Bovärd Vintergatan

Tel: 076 020 32 79
Mail: bovard@campushills.se

Vanliga frågor

Observera att alla våra lägenheter hyrs ut omöblerade. Detta innebär att när du flyttar in i din nya bostad, kommer den inte att innehålla möbler såsom sängar, soffor, bord eller stolar. Vi tror att detta ger dig som hyresgäst en unik möjlighet att inreda och skapa ditt eget personliga utrymme som speglar din stil och behov. Glöm inte att planera för inköp eller flytt av möbler för att göra din nya bostad till ett hem.

Du går till https://campushills.se/lediga-lagenheter/

  1. När du har hittat en lägenhet du är intresserad av klickar du på
    ”Lämna intresseanmälan” i annonsen
  2. Du legitimerar dig nu med Mobilt BankID och din intresseanmälan registreras
  3. Matchar du kraven på den lägenhet du sökt får du visningserbjudande och eventuellt hyreskontrakt direkt i din profil i HomeQ.

Du får givetvis återkoppling under alla steg i processen i form av mejl, SMS och meddelanden direkt i din HomeQ-profil.
Alla blir notifierade, vare sig man är aktuell eller inte!

Har du frågor eller behöver hjälp kan du chatta med HomeQ på deras hemsida eller mejla support@homeq.se